חפש בבלוג זה

יום חמישי, 22 בספטמבר 2022

אהבתי אותך בחלום - הולי מילר

 


The sight of you - Holly Miller
מאנגלית: דנה טל
הוצאת תכלת, 2022, 430 עמודים

ספר עב כרס המספר על אהבה מושלמת בין שני אנשים כאובים. ג'ואל, וטרינר בהפסקה ארוכה, ומטייל עם כלבים לפרנסתו, נושא עימו סוד שמכתיב את התנהלותו בכל נושא בחייו. לקאלי יש עבר בעייתי עם אקס לא מוצלח. הם נפגשים. קאלי מתאהבת לאט לאט בג'ואל ורוצה בחברתו. ג'ואל לא מרשה לעצמו להתקרב יותר מידי, ומנסה למנוע את הקשר. אבל, כמובן, האהבה מנצחת. 
מה שעומד בדרכם של בני הזוג הן תחושות הבטן המאד מוחשיות של ג'ואל, שתמיד מתגשמות. הוא רואה דברים שעומדים לקרות ומנסה למנוע אסונות. הוא מתלבט תמיד אם לשתף במראות שהוא רואה כי האנשים סביבו לא מאמינים לו שהוא "יודע" מה הולך לקרות ואף מזלזלים בו על זה. הוא משתבלל, נמנע מלשתף ומעדיף לשתוק. ועכשיו הוא בכל זאת מתאהב, אבל הוא יודע שקאלי חיה על זמן שאול. הוא מחליט להיפרד ממנה כדי לאפשר לה חיים שלמים יותר ואהבה טובה יותר.
הרבה קוראים בספרייה שלנו אהבו את הספר מאד, ואני יכולה להבין למה. הסיפור רגיש וקולח, הגיבורים הם אנשים מעניינים בהחלט. יש גרעין טוב פה, אבל הספר ארוך ואיטי מדי לטעמי. אפשר היה לספר את הסיפור הזה בפחות מלל ולקבל תוצאה מהודקת יותר. חבל, כי הרעיון מוצלח, והוא קצת התמסמס בין הדפים הרבים. 
הוצאות רבות בעולם הדפיסו אותו והוא רב מכר בינלאומי. תראו כמה כריכות יש כאן. 
אז אני ממליצה עליו, אבל בהסתייגות.

  

  

  

  

  






 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה